Till dig som är arrangör

På den här sidan har vi samlat all information du som arrangör under Halland Tech Week 2021 kan tänkas behöva: viktiga datum, kontaktuppgifter och marknads­förings­material.

Sista datum för arrangörer att...

28 maj

…anmäla en programpunkt till projektledaren.

23 augusti

…lämna in programpunkt för publicering på hemsida och i sociala medier.

Kontaktpersoner

För frågor om programpunkter eller allmänna funderingar kring Halland Tech Week kontaktar du vår projektledare. Specifika frågor kring hemsidan hänvisas till vår webbutvecklare och frågor som rör sociala medier till vår kommunikatör.

Marknads­förings­material

Logotyper, presentationsmallar, informationsaffischer och mycket mer kan du hitta i vårt marknadsföringspaket.

Sociala medier

Vi kommer börja marknadsföra individuella programpunkter för Halland Tech Week 2021 i våra sociala medier (Facebook, Instagram och LinkedIn) under vecka 35. Din programpunkt kommer marknadsföras så länge du lämnat in den för publicering (se nästa rubrik).

Kom ihåg att använda taggen #hallandtechweek om du själv skapar innehåll om eventet på sociala medier. Då blir det lättare för oss alla att se varandras inlägg.

Hemsida

Under vecka 35 kommer programmet för Halland Tech Week 2021 publiceras på vår hemsida och respektive programpunkt öppnas upp för anmälan. För att just din programpunkt ska visas i höstens program behöver du lämna in information till vår webbutvecklare senast den 23 augusti. Du gör detta genom att fylla i det här formuläret:

Är du osäker på hur du kan få din programpunkt så bra som möjligt för publicering på hemsidan? I vår Guide till en bra programpunkt hittar du detaljerade förklaringar av varje del och dessutom exempel på hur en programpunkt kan se ut när den är publicerad.

Senast uppdaterad: 08 jun 2021
Scroll to Top

Information om programpunkt för publicering på hemsida

Detta kommer användas som programpunktens rubrik på hemsidan och när den marknadsförs i sociala medier.
Ange datum och tidsperiod som du stämt av med projektledaren.
Om den hålls digitalt, via vilken plattform (Microsoft Teams, Zoom...,)? Och om den hålls fysiskt, på vilken adress?
Läs mer om inspelning av programpunkter på sidan Guide till en bra programpunkt: Inspelning och arkivering.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 2 files.
Max 5 MB. Tillåtna filformat: JPG och PNG.
Dessa kommer användas för att rekommendera besökaren om andra programpunkter med liknande teman.
Gärna 500–1000 ord och med ett par underrubriker. (Glöm inte nämna om entrén är tillgänglighetsanpassad, ingår någon form av fika/mat, om det är en högre svårighetsgrad...,)
För- och efternamn, arbetstitel, företag och (frivilligt) kort biografi.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.
Max 10 MB. Tillåtna filformat: JPG och PNG.
Har ni någon gräns på hur många som totalt kan delta i er programpunkt?

Arrangörs­information


Detta kommer visas på hemsidan. Deltagare med frågor om programpunkten hänvisas direkt till den kontaktperson ni uppger.
Skriv kortfattat 2–3 meningar om varje arrangör. Vem är ni och vad gör ni?
Om mer än 1 arrangör, separera webbadresserna med kommatecken.
Skriv @användarnamnet till er profil på Facebook, Instagram och LinkedIn så vi lättare kan tagga er när vi marknadsför er programpunkt i sociala medier.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 5 files.
Max 5 MB. Tillåtna filformat: JPG, PNG och SVG.
Information om hur vi behandlar formulärdata finns på sidan Om webbplatsen.