Till dig som är arrangör

På den här sidan har vi samlat all information du som arrangör under Halland Tech Week 2021 kan tänkas behöva: viktiga datum, kontaktuppgifter och marknads­förings­material.

Kontaktpersoner

För frågor om programpunkter eller allmänna funderingar kring Halland Tech Week kontaktar du vår projektledare. Specifika frågor kring hemsidan hänvisas till vår webbutvecklare och frågor som rör sociala medier till vår kommunikatör.

Marknads­förings­material

Logotyper, presentationsmallar, informationsaffischer och mycket mer kan du hitta i vårt marknadsföringspaket.

Sociala medier

Vi kommer börja marknadsföra individuella programpunkter för Halland Tech Week 2021 i våra sociala medier (Facebook, Instagram och LinkedIn) under vecka 35. Din programpunkt kommer marknadsföras så länge du lämnat in den för publicering (se nästa rubrik).

Kom ihåg att använda taggen #hallandtechweek om du själv skapar innehåll om eventet på sociala medier. Då blir det lättare för oss alla att se varandras inlägg.

Hemsida

Under vecka 35 kommer programmet för Halland Tech Week 2021 publiceras på vår hemsida och respektive programpunkt öppnas upp för anmälan. För att just din programpunkt ska visas i höstens program behöver du lämna in information till vår webbutvecklare senast den 23 augusti.

Är du osäker på hur du kan få din programpunkt så bra som möjligt för publicering på hemsidan? I vår Guide till en bra programpunkt hittar du detaljerade förklaringar av varje del och dessutom exempel på hur en programpunkt kan se ut när den är publicerad.

Information om anmälan

Du som arrangör väljer själv om du vill att deltagare ska anmäla sig till din programpunkt här på Halland Techs hemsida, eller via en extern sida. Om anmälan sker externt ligger ansvaret för denna på dig som arrangör.

Alla anmälningar som sköts via Halland Techs hemsida resulterar i:

  • bekräftelsemejl skickas till deltagare i samband med anmälan
  • mejl skickas till deltagare 1 dag innan programpunkten börjar med ytterligare information (deltagarlänk/adress m.m.)
  • möjlighet för deltagare att avregistrera sig från programpunkten efter anmälan
  • möjlighet att skriva upp sig på väntlista om programpunkten för stunden inte har plats för fler deltagare

Anmälan stänger per automatik samtidigt som programpunkten slutar. Kontakta vår webbutvecklare om du som arrangör önskar att anmälan ska stänga tidigare än så och/eller ni i efterhand behöver en sammanställning över alla som anmält sig till programpunkten (namn och e-post).

Lathundar

Olika typer av events kommer arrangeras under Halland Tech Week. Här finner du användbara lathundar med tips och råd till dig som arrangerar olika typer av event: fysiska- och digitala event samt hybridevent. Här finns även en lathund för dig som är föreläsare och/eller paneldeltagare.
Senast uppdaterad: 27 sep 2021
Scroll to Top

Information om programpunkt för publicering på hemsida

Detta kommer vara programpunktens rubrik på hemsidan och när den marknadsförs i sociala medier.
Ange datum och tidsperiod som du stämt av med projektledaren.
Om den hålls digitalt, via vilken plattform (Microsoft Teams, Zoom...,)? Och om den hålls fysiskt, på vilken adress?
Läs mer om inspelning av programpunkter på sidan Guide till en bra programpunkt: Inspelning och arkivering.
Click or drag a file to this area to upload.
Liggande bild på minst 1600*900 pixlar. Max 10 MB. Tillåtna filformat: JPG och PNG.
Dessa kommer användas för att rekommendera besökaren om andra programpunkter med liknande teman.
Gärna 500+ ord och med ett par mellanrubriker. Läs mer om vilken information som bör stå här på sidan Guide till en bra programpunkt: Beskrivning av programpunkten.
Mer om vad som ingår när anmälan till er programpunkt görs här på Halland Techs hemsida finns på sidan Till dig som är arrangör: Information om anmälan.
För- och efternamn, arbetstitel, företag och (frivilligt) kort biografi.
Ett kort citat (3–8 ord) hjälper till att skapa engagemang när vi marknadsför er programpunkt. Exempel: "Robotar är framtiden" - Namn Namnsson.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.
Gärna pressbilder i stående format på minst 900*1600 pixlar. Max 10 MB. Tillåtna filformat: JPG och PNG.
Har ni någon gräns på hur många som totalt kan delta i er programpunkt?

Arrangörs­information


Detta kommer visas på hemsidan. Deltagare med frågor om programpunkten hänvisas direkt till den kontaktperson ni uppger.
Företags- eller organisationsnamn, t.ex. Alexandersoninstitutet.
Skriv kortfattat (2–3 meningar) om varje arrangör. Vem är ni och vad gör ni?
Om mer än 1 arrangör, separera webbadresserna med kommatecken.
Skriv @användarnamnet till er profil på Facebook, Instagram och LinkedIn så vi lättare kan tagga er när vi marknadsför er programpunkt i sociala medier.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 5 files.
Max 5 MB. Tillåtna filformat: JPG och PNG.
Information om hur vi behandlar formulärdata finns på sidan Om webbplatsen.